Verzendbeleid en Bestellingen
1. Welke landen worden bediend en wat zijn de verzendkosten?
- Wij verzenden momenteel binnen Nederland met gratis verzending op alle bestellingen binnen onze verzendzones. Er zijn geen verborgen verzendkosten.
2. Hoe lang duurt de verwerking en levering van bestellingen?
- De verwerking van bestellingen vindt plaats binnen 1-2 werkdagen, met een verwachte levertijd van 5-7 werkdagen.
3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Een volgnummer wordt via e-mail verstrekt na verzending. Volg je bestelling met behulp van de diensten van PostNL of het trackingportaal van de koerier.
4. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
- Neem contact op met onze klantenservice voor eventuele wijzigingen of om een bestelling te annuleren voordat deze is verzonden.
Retourbeleid
5. Wat is het retourbeleid en welke items zijn uitgesloten van retour?
- Je hebt 30 dagen vanaf de leveringsdatum om je artikel te retourneren. Artikelen moeten in originele, ongebruikte staat zijn met labels en originele verpakking.
6. Hoe start ik een retour of uitwisseling?
- Neem contact op met onze klantenservice via e-mail met je bestelnummer en de reden van retour. Wij zullen je een retourautorisatie en verzendlabel verstrekken.
7. Hoe lang duurt het voordat een restitutie wordt verwerkt?
- Terugbetalingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode, na ontvangst en inspectie van je retour.
8. Wat moet ik doen als ik een defect of beschadigd item ontvang?
- Neem onmiddellijk contact op met ons met een beschrijving van de schade en, indien mogelijk, foto's. Wij regelen een retour, vervanging of terugbetaling.
Betalingsmethoden
9. Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd en hoe wordt de veiligheid van transacties gewaarborgd?
- Wij accepteren betalingen via PayPal. Alle transacties worden beveiligd uitgevoerd met de privacy van de klant gewaarborgd.
Garanties, Promoties en Accountbeheer
10. Bieden jullie productgaranties of -verzekeringen aan?
- Voor fabricagefouten of problemen die zich voordoen binnen de garantieperiode, neem contact op met onze klantenservice voor hulp bij het garantieclaimproces.
11. Hoe kan ik op de hoogte blijven van aankomende promoties of kortingen?
- Abonneer je op onze nieuwsbrief of volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven van de nieuwste promoties en kortingen.
12. Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een klantenaccount?
- Met een klantenaccount kun je sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opslaan, je bestellingen bekijken en volgen en meer.
13. Hoe kan ik mijn accountgegevens bijwerken of mijn wachtwoord wijzigen?
- Log in op je account op onze website om je accountgegevens bij te werken of je wachtwoord te wijzigen.
Privacy en Veiligheid
14. Hoe beschermt u de privacy en persoonlijke gegevens van klanten?
- Wij nemen de privacy van onze klanten serieus en gebruiken strikte beveiligingsmaatregelen om persoonlijke gegevens te beschermen. Raadpleeg ons Privacybeleid voor meer informatie.
15. Wat is uw beleid ten aanzien van cookies en tracking op de website?
- Ons cookiebeleid biedt gedetailleerde informatie over hoe we cookies en trackingtechnologieën gebruiken. Bezoek onze website voor meer details.
Contact
- E-mail: info@norarose.nl
- Telefoon: +44 7418 364757
Adres
Nora Rose door BGL ECOM LTD
26 Store Street, London, WC1E 7BT, Verenigd Koninkrijk
Handelsnummer: 15580747